Marketing cyfrowy i jego wyzwania

Dynamiczny rozwój technologii i zmienne warunki rynkowe kształtują coraz wyższe oczekiwania grup klienckich. Wszystko to sprawia, że marketing cyfrowy musi być niezwykle elastyczny oraz umiejętnie stawiać czoła wielu wyzwaniom. Które z nich należą do kluczowych i wymagają szczególnej uwagi?  Transformacja cyfrowa a customer service Marketing cyfrowy na przełomie lat zyskiwał na znaczeniu. Współcześnie odgrywa kluczową […]

Czytaj całość

Internet to przestrzeń, w której codziennie spotkać można mnogość treści na każdy temat. Tworząc je, należy stale myśleć o tym, jak zdobyć i utrzymać uwagę potencjalnej grupy odbiorczej. Powinno to nastąpić w możliwie najkrótszym czasie, dlatego powstała strategia o nazwie zero-click content. Oferuje ona szybkie i bezproblemowe uzyskanie oczekiwanych informacji, bez konieczności klikania w link […]

Czytaj całość

Czym jest digital storytelling?

Angażowanie uwagi grupy docelowej to trudna sztuka, zwłaszcza w dzisiejszym, pełnym bodźców, świecie. Należy działać w tym zakresie wielopłaszczyznowo, wykorzystując nowoczesne technologie cyfrowe, m.in. grafiki, animacje czy materiały wideo. Powinny one prezentować jakościową treść za pomocą elementów zarówno wizualnych, jak i dźwiękowych. Taka, wielopoziomowa forma opowiadania historii, służąca głównie celom marketingowym, to digital storytelling. Warto […]

Czytaj całość

W biznesie nie można pozwolić sobie na stratę czasu. Komunikacja, również ta pisemna, powinna bazować na konkretach – kwestiach priorytetowych, zaprezentowanych w zwięzłej formie. Dlatego warto poznać i stosować streszczenie wykonawcze (ang. executive summary). Streszczenie wykonawcze i jego wyróżniki Streszczenie wykonawcze to zwykle oddzielny dokument, rzadziej natomiast stanowi dział obszernych raportów. W organizacjach prezentowany jest […]

Czytaj całość

Osobowość marki i jej kluczowe aspekty

Słowo „marka” w ujęciu marketingowym rozumiane bywa mylnie jako logo lub nazwa przedsiębiorstwa. Tymczasem jest ono pojęciem wielowymiarowym. Obejmuje szereg elementów, które wpływają na to, jak odbiorcy postrzegają firmę. Wykreowany wizerunek jest jednym z filarów sukcesu na rynku i buduje konkurencyjność. Warto zatem wiedzieć, czym jest osobowość marki (brand personality) i co należy uwzględnić w […]

Czytaj całość

Copywriting w branży turystycznej to sztuka tworzenia treści, które robią coś więcej niż przyciąganie uwagi potencjalnych klientów. Ich zadaniem jest „sprzedanie” wizji pełnej przygód podróży lub błogiego wypoczynku. Takie treści muszą budować pozytywne emocje, kreować wyobrażenia o idealnych wakacjach oraz podsycać chęć odkrywania nowych miejsc. Copywriterzy w tej branży powinni umiejętnie połączyć informacje praktyczne z […]

Czytaj całość

Neuromarketing w biznesie

Skuteczność kampanii marketingowej to podstawa w biznesie. Aby wznieść ją na jak najwyższy poziom, trzeba zgromadzić wiele istotnych informacji. Warto przy tym pamiętać, że sama znajomość trendów może nie być wystarczająca. Obecnie coraz większe znaczenie eksperci przypisują także reakcjom grupy docelowej na wywoływane przez reklamę emocje i impulsy. W tym zakresie interesujących rozwiązań dostarcza neuromarketing. […]

Czytaj całość

E-mail marketing polega na wysyłaniu wiadomości e-mail do potencjalnych i obecnych klientów w celu promowania ofert, budowania relacji i generowania sprzedaży. Jest to forma marketingu bezpośredniego, która umożliwia firmom utrzymywanie stałego kontaktu z odbiorcami oraz informowanie ich o nowościach i promocjach. Wdrożenie w firmie strategii e-mail marketingowej pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów oraz budować ich lojalności […]

Czytaj całość
Przejdź do treści