Dzień Dziecka to jedna z największych okazji marketingowych dla firm e-commerce. To doskonały czas na nawiązanie emocjonalnej więzi ze swoimi klientami oraz wygenerowanie dodatkowej sprzedaży. W Polsce Dzień Dziecka obchodzony jest (od 1952 roku) 1 czerwca. Mając na uwadze to zbliżające się święto, warto zaplanować marketing na Dzień Dziecka. Jeśli prowadzisz sklep internetowy wysyłający towar […]

Czytaj całość

Reklamy ambientowe wokół nas

Reklama jest wszechobecna w naszym życiu codziennym. Jej nadrzędna rola to oczywiście informowanie o produktach, usługach czy wydarzeniach. Jednak dziś nie może zabraknąć elementu zaskoczenia. Należy bowiem zaintrygować odbiorcę i na dobre pozostać w jego świadomości. Tę rolę doskonale odgrywają reklamy ambientowe.  Jakie formy przyjmuje marketing ambientowy? Marketing ambientowy, (marketing otoczenia), wykorzystuje poszczególne elementy przestrzeni […]

Czytaj całość

Jak pisać teksty dla branży kosmetycznej?

Polski rynek produktów kosmetycznych zajmuje piąte miejsce pod względem wielkości w całej Unii Europejskiej. W 2022 roku jego wartość wynosiła przeszło 6,5 mld euro. Mamy łącznie ponad 1200 krajowych producentów produktów kosmetycznych i toaletowych. Sektor beauty prężnie się rozwija – na półkach sklepowych, zarówno tych tradycyjnych, jak i wirtualnych, każdego miesiąca pojawiają się setki nowych […]

Czytaj całość

Jednym z czynników, który zniechęca potencjalnych klientów do danej organizacji, jest niemożność szybkiego znalezienia jej informacji kontaktowych w sieci. Należy zatem zadbać o stworzenie wizytówki NAP. Czym ona jest, do czego służy i dlaczego jej obecność jest tak pożądana?  Daj się odszukać w sieci  NAP jest skrótem od angielskich wyrazów – name (nazwa), adres (pełnoformatowy […]

Czytaj całość

Słowa łączące (z angielskiego transition words) nazywane są również słowami przejściowymi lub po prostu przejściówkami. To te słowa i zwroty, które łączą ze sobą zdania i akapity, sprawiając, że tekst staje się spójną całością. Pozytywnie wpływają one na jakość treści, czyniąc je bardziej czytelnymi. Stosowanie słów łączących sprawia, że tekst staje się przyjazny dla odbiorców […]

Czytaj całość

W każdym, nowo powstałym tekście, znaleźć mogą się niedociągnięcia. Najczęściej są to błędy literowe, do których zaliczamy przede wszystkim zmianę kolejności liter w wyrazie, pominięcie znaku bądź powtórzenie go czy też użycie wielkiej litery zamiast małej. Popularna literówka nie powstaje jednak na skutek nieznajomości tematu autora treści ani jego ubytków wiedzy. Błąd ten zdarza się […]

Czytaj całość

Zdaje się, że każdy z nas, bez względu na poziom zainteresowania ekologią, wie, czym jest smog. Najprościej rzecz ujmując to mieszanina, która powstała na skutek zanieczyszczenia powietrza. Powoduje niekorzystne zjawiska, takie jak mgły, które zaburzają widoczność. A czy wiesz, czym jest smog informacyjny i jaki wpływ może mieć na pracę copywritera?  Gdy informacyjna mgła przesłania […]

Czytaj całość

„Nie można wyczerpać kreatywności. Im więcej jej używasz, tym więcej jej masz”. Z tymi słowami, których autorką jest Maya Angelou, uznana afroamerykańska poetka, w Ulu tekstów zgadzamy się całkowicie. Copywriting to nie tylko nasza profesja, w której stale się rozwijamy i budujemy doświadczenie, ale przede wszystkim pasja. Dlatego też nigdy nie brakuje nam nowych pomysłów […]

Czytaj całość
Skip to content