Umiejętnie stworzony tekst kryje w sobie ogromny potencjał. Potrafi informować, wzbudzać różne emocje, nakłaniać do refleksji. Dla firm, które korzystają z usług copywriterskich, najistotniejsze jest jednak, aby zmotywować odbiorcę do podjęcia poszczególnych działań. Wymaga to szerokiej wiedzy i doświadczenia m.in. w zakresie określania grupy docelowej i jej charakterystyki oraz panujących obecnie trendów. Każdy profesjonalny copywriter […]

Czytaj całość

Dynamicznie zmieniające się trendy w social mediach wymuszają na markach dostosowanie sposobu komunikacji z odbiorcami. Rok 2023 niewątpliwie należy do narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, których wpływ na tworzenie treści jest nie do przecenienia. Nieustanny rozwój AI jest powodem coraz gorętszych dyskusji na temat autentyczności i budowania zaangażowania. Z całą pewnością ChatGPT i podobne narzędzia […]

Czytaj całość

Umiejętnie prowadzone działania z zakresu copywritingu są w stanie zapewnić marce sukces w mediach społecznościowych. Warto jednak mieć na uwadze, że nie ma jednego, uniwersalnego i ponadczasowego przepisu na publikacje, które zapewnią odpowiednią klikalność. Gusta internautów dość szybko się zmieniają, kształtując nowe trendy. Obowiązkowe jest zatem ich regularne śledzenie, a także stawianie na różnorodność. Z […]

Czytaj całość

Jeśli w 2023 roku Twojej firmy nadal nie ma na Instgramie, najwyższy czas to zmienić. Chociażby dlatego, że takie są oczekiwania Twoich klientów, a konkurencja nie śpi. Brakuje Ci pomysłów na posty i nie wiesz, jak często publikować? Czytaj dalej, aby przekonać się, że działanie na IG ma sens, i nie jest tak trudne, jak […]

Czytaj całość

Darmowe narzędzia do pracy z tekstem

Szukasz bezpłatnych narzędzi, które pomogą Ci generować pomysły na ciekawe treści, pisać oraz poprawiać gotowe teksty? Skorzystaj z tych sprawdzonych przez nasz zespół copywriterów. Na co dzień zajmujemy się pisaniem artykułów blogowych, treści do social mediów i tekstów na strony internetowe. Inspiracji i wsparcia nigdy nie jest za wiele, dlatego niewątpliwie warto wspomagać się ogólnodostępnymi […]

Czytaj całość

Artykuł sponsorowany to treść zawierająca lokowanie produktu, publikowana odpłatnie na zewnętrznych portalach o szerokim zasięgu. Od treści redakcyjnej różni się specjalnym oznaczeniem, np. „reklama” lub „treść sponsorowana”. Przeważnie zamieszczane jest ono na początku lub na końcu artykułu. Jednak, co warte zaznaczenia, artykuł sponsorowany nie jest przede wszystkim reklamą. Jego głównym zadaniem jest wniesienie wartości dla […]

Czytaj całość

Marketing treści w służbie promocji marki

Wszelkie działania mające na celu budowanie długofalowych i trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wartościowych treści określa się mianem content marketingu. W jego skład wchodzi szereg elementów, m.in. planowanie i publikacja treści na stronie www, działania promocyjne w mediach społecznościowych czy audyt tekstów. Istotną część marketingu treści stanowi copywriting, który zajmuje się najczęściej działaniami takimi […]

Czytaj całość

Evergreen content a newsy

Treści uniwersalne czy content oparty na newsach – co wybrać? To pytanie często zadają sobie właściciele firm, zlecając copywriterom pisanie tekstów na strony internetowe, blogi i do social mediów. Z jednej strony chcemy pokazać naszym odbiorcom, że jesteśmy na czasie, z drugiej natomiast wiadomo, że newsy dezaktualizują się w błyskawicznym tempie. Co zatem wybrać? Czym […]

Czytaj całość
Skip to content