Neuromarketing w biznesie

Skuteczność kampanii marketingowej to podstawa w biznesie. Aby wznieść ją na jak najwyższy poziom, trzeba zgromadzić wiele istotnych informacji. Warto przy tym pamiętać, że sama znajomość trendów może nie być wystarczająca. Obecnie coraz większe znaczenie eksperci przypisują także reakcjom grupy docelowej na wywoływane przez reklamę emocje i impulsy. W tym zakresie interesujących rozwiązań dostarcza neuromarketing. […]

Czytaj całość

E-mail marketing polega na wysyłaniu wiadomości e-mail do potencjalnych i obecnych klientów w celu promowania ofert, budowania relacji i generowania sprzedaży. Jest to forma marketingu bezpośredniego, która umożliwia firmom utrzymywanie stałego kontaktu z odbiorcami oraz informowanie ich o nowościach i promocjach. Wdrożenie w firmie strategii e-mail marketingowej pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów oraz budować ich lojalności […]

Czytaj całość

Dlaczego strategia marketingowa jest ważna?

Rozwój własnego biznesu i kreowanie autorskiej marki to wieloaspektowy i skomplikowany proces. Wymaga wiedzy, zaangażowania oraz znajomości trendów. Równie istotna jest umiejętność planowania działań, najlepiej w ujęciu długofalowym. Wszystko to zawiera strategia marketingowa. Obejmuje ona ogół założeń odnośnie do funkcjonowania przedsiębiorstwa w niemal każdym jego aspekcie.  Strategia marketingowa – wsparcie rozwoju biznesu Eksperci w zakresie […]

Czytaj całość

Kanały nadawcze na Facebooku i Instagramie

Budowanie marki osobistej i promowanie firmy oraz jej oferty nie byłoby dziś możliwe bez działalności w mediach społecznościowych. Instagram oraz Facebook to doskonała przestrzeń do nawiązywania więzi z internetową społecznością. Chodzi już jednak nie tylko o odpowiadanie na komentarze i wiadomości czy organizowanie relacji na żywo. Obecnie dużą popularnością i skutecznością cieszą się kanały nadawcze. […]

Czytaj całość

Produkty i usługi przeznaczone dla pupili cieszą się w naszym kraju ogromną popularnością, a co za tym idzie, regularnie wzrasta zapotrzebowanie na copywriting dla branży zoologicznej. W ponad połowie gospodarstw domowych znajdziemy psa, kota lub inne zwierzę domowe. Polacy chętnie wydają pieniądze na swoich czworonożnych przyjaciół. Traktują ich równie hojnie, jak pozostałych członków rodziny. Jak […]

Czytaj całość

Dzień Dziecka to jedna z największych okazji marketingowych dla firm e-commerce. To doskonały czas na nawiązanie emocjonalnej więzi ze swoimi klientami oraz wygenerowanie dodatkowej sprzedaży. W Polsce Dzień Dziecka obchodzony jest (od 1952 roku) 1 czerwca. Mając na uwadze to zbliżające się święto, warto zaplanować marketing na Dzień Dziecka. Jeśli prowadzisz sklep internetowy wysyłający towar […]

Czytaj całość

Reklamy ambientowe wokół nas

Reklama jest wszechobecna w naszym życiu codziennym. Jej nadrzędna rola to oczywiście informowanie o produktach, usługach czy wydarzeniach. Jednak dziś nie może zabraknąć elementu zaskoczenia. Należy bowiem zaintrygować odbiorcę i na dobre pozostać w jego świadomości. Tę rolę doskonale odgrywają reklamy ambientowe.  Jakie formy przyjmuje marketing ambientowy? Marketing ambientowy, (marketing otoczenia), wykorzystuje poszczególne elementy przestrzeni […]

Czytaj całość

Jak pisać teksty dla branży kosmetycznej?

Polski rynek produktów kosmetycznych zajmuje piąte miejsce pod względem wielkości w całej Unii Europejskiej. W 2022 roku jego wartość wynosiła przeszło 6,5 mld euro. Mamy łącznie ponad 1200 krajowych producentów produktów kosmetycznych i toaletowych. Sektor beauty prężnie się rozwija – na półkach sklepowych, zarówno tych tradycyjnych, jak i wirtualnych, każdego miesiąca pojawiają się setki nowych […]

Czytaj całość
Przejdź do treści