W każdym, nowo powstałym tekście, znaleźć mogą się niedociągnięcia. Najczęściej są to błędy literowe, do których zaliczamy przede wszystkim zmianę kolejności liter w wyrazie, pominięcie znaku bądź powtórzenie go czy też użycie wielkiej litery zamiast małej. Popularna literówka nie powstaje jednak na skutek nieznajomości tematu autora treści ani jego ubytków wiedzy. Błąd ten zdarza się […]

Czytaj całość

Zdaje się, że każdy z nas, bez względu na poziom zainteresowania ekologią, wie, czym jest smog. Najprościej rzecz ujmując to mieszanina, która powstała na skutek zanieczyszczenia powietrza. Powoduje niekorzystne zjawiska, takie jak mgły, które zaburzają widoczność. A czy wiesz, czym jest smog informacyjny i jaki wpływ może mieć na pracę copywritera?  Gdy informacyjna mgła przesłania […]

Czytaj całość

„Nie można wyczerpać kreatywności. Im więcej jej używasz, tym więcej jej masz”. Z tymi słowami, których autorką jest Maya Angelou, uznana afroamerykańska poetka, w Ulu tekstów zgadzamy się całkowicie. Copywriting to nie tylko nasza profesja, w której stale się rozwijamy i budujemy doświadczenie, ale przede wszystkim pasja. Dlatego też nigdy nie brakuje nam nowych pomysłów […]

Czytaj całość

Umiejętnie stworzony tekst kryje w sobie ogromny potencjał. Potrafi informować, wzbudzać różne emocje, nakłaniać do refleksji. Dla firm, które korzystają z usług copywriterskich, najistotniejsze jest jednak, aby zmotywować odbiorcę do podjęcia poszczególnych działań. Wymaga to szerokiej wiedzy i doświadczenia m.in. w zakresie określania grupy docelowej i jej charakterystyki oraz panujących obecnie trendów. Każdy profesjonalny copywriter […]

Czytaj całość

Dynamicznie zmieniające się trendy w social mediach wymuszają na markach dostosowanie sposobu komunikacji z odbiorcami. Rok 2023 niewątpliwie należy do narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, których wpływ na tworzenie treści jest nie do przecenienia. Nieustanny rozwój AI jest powodem coraz gorętszych dyskusji na temat autentyczności i budowania zaangażowania. Z całą pewnością ChatGPT i podobne narzędzia […]

Czytaj całość

Umiejętnie prowadzone działania z zakresu copywritingu są w stanie zapewnić marce sukces w mediach społecznościowych. Warto jednak mieć na uwadze, że nie ma jednego, uniwersalnego i ponadczasowego przepisu na publikacje, które zapewnią odpowiednią klikalność. Gusta internautów dość szybko się zmieniają, kształtując nowe trendy. Obowiązkowe jest zatem ich regularne śledzenie, a także stawianie na różnorodność. Z […]

Czytaj całość

Jeśli w 2023 roku Twojej firmy nadal nie ma na Instgramie, najwyższy czas to zmienić. Chociażby dlatego, że takie są oczekiwania Twoich klientów, a konkurencja nie śpi. Brakuje Ci pomysłów na posty i nie wiesz, jak często publikować? Czytaj dalej, aby przekonać się, że działanie na IG ma sens, i nie jest tak trudne, jak […]

Czytaj całość

Darmowe narzędzia do pracy z tekstem

Szukasz bezpłatnych narzędzi, które pomogą Ci generować pomysły na ciekawe treści, pisać oraz poprawiać gotowe teksty? Skorzystaj z tych sprawdzonych przez nasz zespół copywriterów. Na co dzień zajmujemy się pisaniem artykułów blogowych, treści do social mediów i tekstów na strony internetowe. Inspiracji i wsparcia nigdy nie jest za wiele, dlatego niewątpliwie warto wspomagać się ogólnodostępnymi […]

Czytaj całość
Skip to content