Copywriting prezentuje i reklamuje – treść oferty
Każdy świadomy konsument przed skorzystaniem z usług danej firmy zapoznaje się z ofertą.
Sposób jej prezentacji może przybierać różne formy. Copywriting ma swoje sposoby, którymi są m.in. storytelling lub język korzyści. Wszystkie one są pretekstem do współpracy wraz z przedstawieniem katalogu asortymentu i cennika.
O co należy zadbać, aby treść oferty wyróżniała się na tle innych? Oto kilka wskazówek.
Postaw się w roli klienta
Każdy lubi czuć się wyróżniony. Dlatego tworząc treść oferty, kieruj słowa bezpośrednio do odbiorcy, a nie zbiorowości.
Pamiętaj o języku korzyści
Koncentruj się na faktycznych zaletach wynikających z posiadania oferowanego produktu lub skorzystania z usługi. Nie ubarwiaj treści zbyt kwiecistymi zdaniami, ale jasno wytłumacz, jak twoja oferta może wpłynąć na życie klienta.
Angażuj uwagę odbiorcy
Aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, dobieraj wyrażenia umiarkowanie nacechowane emocjonalnie.
Na pozór zwyczajne określenia, jak np.:
- konkretne rezultaty,
- zamierzony wynik,
- najlepszy efekt,
potrafią zaskarbić sobie zaufanie odbiorcy.
Skłaniaj do podjęcia działania
W kolejnym kroku nakłoń odbiorcę do podjęcia działania („Chcesz się przekonać? Kup, skorzystaj, sprawdź”), przypominając o rezultatach, poprzez np.:
- zyskasz,
- zdobędziesz,
- zaoszczędzisz.
Konstruując treść oferty, nie jest łatwo zachować równowagę pomiędzy konkretnym przedstawieniem usługi a reklamowaniem jej. Masz z tym problem? Zgłoś się do nas, przekonasz się, jaką moc ma copywriting. Zyskasz ofertę, która pasuje jak ULał.
kontakt@ultekstow.pl
505 657 335