Każdy świadomy konsument przed skorzystaniem z usług danej firmy zapoznaje się z ofertą. Sposób jej prezentacji może przybierać różne formy. Copywriting ma swoje sposoby, którymi są m.in. storytelling lub język korzyści. Wszystkie one są pretekstem do współpracy wraz z przedstawieniem katalogu asortymentu i cennika. O co należy zadbać, aby treść oferty wyróżniała się na tle […]

Czytaj całość

Emoji marketing to strategia, polegająca na włączeniu używanych na co dzień w sieci małych obrazków w działania promocyjne firmy. Miejscem, gdzie ta forma reklamy znajduje najszersze zastosowanie, są media społecznościowe. Czy jednak wystarczy wkleić w publikowaną treść kilka niepozornych symboli, aby odniosła ona sukces? ? Czym właściwie jest emoji?  Słowo pochodzi z języka japońskiego (e -obraz; […]

Czytaj całość

Kosmetologia, nieruchomości, księgowość, budownictwo… Istnieje niezliczona ilość branż, które potrzebują wysokiej jakości treści do promowania swoich działalności. Ich przedstawiciele zwracają się wtedy do copywriterów, którzy dla każdego muszą przygotować treści pasujące jak ULał. Jednak skąd czerpać wiarygodną wiedzę na każdy temat? Czy obowiązkiem copywritera jest wykazywanie się wszechwiedzą?  Oczywiście warto się orientować, jednak kluczem do […]

Czytaj całość

Kiedy copywriting był w powijakach, jego twórcy posługiwali się wiecznymi piórami i atramentem. Dziś copywriter ma do dyspozycji całą gamę narzędzi elektronicznych, oprogramowania, dopracowanych metod optymalizacji wyszukiwania i marketingu cyfrowego.  Kim jest copywriter?  Pewnie nie raz zastanawiałeś się, co właściwie oznacza wyraz „copywriting”? Podobnie jak wiele innych terminów związanych z Internetem i najnowszymi technologiami, jest […]

Czytaj całość

LinkedIn to platforma zrzeszająca aktualnie niemal 675 mln użytkowników, a co sekundę pojawiają się na niej 2 nowe osoby. Nie masz konta w LinkedIn lub zaglądasz tam sporadycznie? To duży błąd. Eksperci kariery zgodnie twierdzą, że aktywność na LinkedIn popłaca. Dlaczego miałbyś zakładać nowy profil lub ulepszać już istniejący, skoro social media zabierają Ci tak […]

Czytaj całość

Odkąd Peter Merholz ukuł w 1999 r. neologizm „blog”, w Internecie zaroiło się od wirtualnych pamiętników. Ich liczbę w języku polskim szacuje się obecnie na około 500 tysięcy. Jak stworzyć taki artykuł blogowy, który zainteresuje jak najwięcej czytelników?   Ustal grupę docelową Twojego bloga Pierwszym krokiem przed napisaniem artykułu blogowego jest wczucie się w potrzeby […]

Czytaj całość

Moment tworzenia treści przez copywritera to według wielu  nieskomplikowany proces oparty głównie na krótkim researchu i ubraniu w słowa znalezionych informacji. Tymczasem zawarcie w zleconym tekście wszystkich aspektów, oczekiwanych przez klienta, wymaga czasu i odpowiedniego przygotowania. Aby jak najlepiej zrozumieć wymagania zleceniodawcy, warto poza podpisaniem umowy, bazować na wskazówkach zawartych w briefie.  W jaki sposób […]

Czytaj całość

Blog firmowy jest sprawdzonym narzędziem content marketingu. Niemal 1/3 polskich firm prowadzi własny blog dłużej niż 4 lata. Niektórym, w dobie social mediów, blog biznesowy może wydawać się wręcz przestarzałym narzędziem komunikacji z klientami. Czy aktualnie nadal warto go prowadzić? Napisanie artykułu na bloga to zajęcie czasochłonne, a nie jest to przecież wysiłek jednorazowy.  Co […]

Czytaj całość