Czy każdy copywriter ma swój styl?

Styl to pojęcie, które kojarzymy głównie z modą. Warto dobrze wyglądać, wszak jak nas widzą, tak nas piszą. 😉  Jednak styl odnosi się nie tylko do ludzi, ale i do … treści. Każdy copywriter ma swój styl – częściej używa określonych sformułowań, konstrukcji czy epitetów. Są jednak pewne normy, które sprawiają, że treść jest dobrze […]

Czytaj całość

W życiu codziennym przeważnie staramy się mówić i pisać poprawnie. A przynajmniej unikać rażących błędów. Badanie CBOS pokazało, że co piąty Polak uważa, że warto zwracać uwagę na poprawność językową, ponieważ „ludzie kulturalni powinni mówić poprawnie”. 12,3% ankietowanych odpowiedziało, że jest to istotne, bo „mówienie poprawne pomaga w porozumieniu się”.  Czy w mediach społecznościowych również […]

Czytaj całość

Mówi się, że to nie szata zdobi człowieka – wygląd nie determinuje bowiem osobowości. Książki natomiast nie powinno się oceniać po okładce, bez zapoznania się z jej treścią. Jednak jak, tworząc różnego rodzaju teksty, nakłonić potencjalnych odbiorców do zapoznania się z ich treścią? Każdy copywriter doskonale wie, że należy wykorzystać szansę, jaką jest moc chwytliwego […]

Czytaj całość

Budujesz konto firmowe od podstaw lub chcesz ulepszyć już istniejący? Copywriting, czyli tworzenie treści reklamowych, to coś, w czym warto się doskonalić, zajmując się firmowymi social mediami. Załóżmy, że wiesz już dokładnie, do kogo chcesz dotrzeć i jakimi kanałami. W tym artykule skupimy się na treściach dedykowanych na portale takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn. […]

Czytaj całość

Publikacja artykułów poradnikowych to świetny sposób na zdobycie zaufania klienta. Odpowiadanie na jego pytania, wątpliwości oraz rozwijanie interesujących go tematów, to dobry kierunek do uzyskania wizerunku eksperta w swojej dziedzinie. Najlepszą drogą do prezentacji posiadanej wiedzy jest prowadzenie bloga o tematyce, która współgra z prowadzoną działalnością. Copywriting to rzetelność, wiarygodność i empatia Copywriter nie jest, […]

Czytaj całość

Każdy świadomy konsument przed skorzystaniem z usług danej firmy zapoznaje się z ofertą. Sposób jej prezentacji może przybierać różne formy. Copywriting ma swoje sposoby, którymi są m.in. storytelling lub język korzyści. Wszystkie one są pretekstem do współpracy wraz z przedstawieniem katalogu asortymentu i cennika. O co należy zadbać, aby treść oferty wyróżniała się na tle […]

Czytaj całość

Emoji marketing to strategia, polegająca na włączeniu używanych na co dzień w sieci małych obrazków w działania promocyjne firmy. Miejscem, gdzie ta forma reklamy znajduje najszersze zastosowanie, są media społecznościowe. Czy jednak wystarczy wkleić w publikowaną treść kilka niepozornych symboli, aby odniosła ona sukces? 🤔 Czym właściwie jest emoji?  Słowo pochodzi z języka japońskiego (e -obraz; […]

Czytaj całość

Kosmetologia, nieruchomości, księgowość, budownictwo… Istnieje niezliczona ilość branż, które potrzebują wysokiej jakości treści do promowania swoich działalności. Ich przedstawiciele zwracają się wtedy do copywriterów, którzy dla każdego muszą przygotować treści pasujące jak ULał. Jednak skąd czerpać wiarygodną wiedzę na każdy temat? Czy obowiązkiem copywritera jest wykazywanie się wszechwiedzą?  Oczywiście warto się orientować, jednak kluczem do […]

Czytaj całość